Ek sou voorstel dat jy eers ‘n bietjie fokus op die vaslegging van jou seuntjie se klanke-kennis. Moenie weer die 2 tel nie…tel aan. 50 punte PDF quantity. Hersien die Graad 1 somme en gebruik die Graad 1-kennis as ‘n basis. Die tweeklanke is ‘n groot probleem vir die kleingoed, maar as hulle snap dat eu die dieper-stem ouboet van ee is ens. Sy hou daarvan om vroeg skool toe te gaan, maar hou baie meer van naweke. Kyk ook hierna: • 5 meer en 5 minder vanaf enige getal. Hoe sal jy dit groepeer? Omega 3 is beslis ‘n goeie aanvulling tot ‘n gebalanseerde dieet. Skryf bv. Later skuif ‘n mens twee-twee as jy in tweë tel en drie-drie as jy in drië tel. Dit help ook om elke dan en wan op te staan en ‘n bietjie water te drink. Wat kan ek doen om wiskunde vir my kind lekker te maak? Learn how your comment data is processed. Dit help nogal as jy gemaak “onkundig” voorkom (Haai, kyk hoe slim dink jy. 'n Wortel van graad 2 word 'n vierkantswortel genoem en 'n wortel van graad 3, 'n kubuswortel. Dit lei die ogies oor die woorde en skep goeie leesgewoontes. Getalbegrip is die vermoë om die waarde van getalle en hul onderlinge verhouding te begryp. Werkstasiesagteware – Sagteware wat die slegs op die werkstasie gelaai kan word Eiendomsregtelike Programmatuur – Programmatuur wat aan iemand behoort en net onder ‘n lisensie-ooreenkoms verskaf word aan die gebruiker. This site uses Akismet to reduce spam. Die twee dele is presies ewe groot. 3 en 4 maak 3,4,5,6,7! Maak los kaartjies met syfers van 1 – 100 (vergroot ‘n honderblok en druk uit). Die engels is Letter sound relationship, reading & phonics en fill in missing words. Henriette Videos. Skryf verskeie getalle (23 en kleiner) onder mekaar en vra dat jou meisiekind die res van die getal aan die anderkant sal skryf. As die kleinding moeisaam skryf, kan Mamma die sinne kopieer en plek los vir oulike prente. oo, ee, ay, ai, oi, oy, ea…th, sh, ch, wh, ph) d.m.v. Hier is 'n oefentoets wat voltooi en self aanlyn nagesien kan word. Werk nou uit hoeveel elkeen sal kry as julle die sjokoladeblokkies tussen net julle twee gaan verdeel. (4) 2.3 Tammy ken take aan werknemers toe volgens hul vlak van volwassenheid. As julle genoeg in veelvoude en ene vorentoe getel het, kan julle ook terug tel (Kom ons tel terug vanaf 30. Gedeelde lees is geskoei op die beginsel dat ‘n beginnerleser deur ‘n ervare leser begelei word. Dit maak my ouma se gesig baie rooi. Dis belangrik dat julle nie te ver tel nie – eers net tot by tien, dan 20, dan 30. Die som tussen hakies word altyd eerste gedoen en dán doen jy die res. geld inkleur Loer gerus hier. Oefen die maaltafels in “groeperings”, bv. $2.00. veelvoude as voorloper vir x en ÷ (herhaalde + en -), Getalname tot 20, getalsimbole tot minstens 104), Herrangskik ongeordende getalle (van klein na groot, groot na klein), Sonder oordrag (sonder om ‘n tweesyfer of driesyfer antwoord te kry…2 + 7 + 9), Versnelde aantelling (het 6…8, 10, 12, 14…), Invoer van x en ÷ simbole (begin gebruik), Deel dit op Twitter(Dit maak in 'n nuwe venster oop), Deel dit op Facebook(Dit maak in 'n nuwe venster oop), Stuur 'n skakel na hierdie bladsy vir 'n vriend(Dit maak in 'n nuwe venster oop), Deel dit op Pinterest(Dit maak in 'n nuwe venster oop), Druk dit(Dit maak in 'n nuwe venster oop), Click to share on WhatsApp(Dit maak in 'n nuwe venster oop), #myklaskamer myklaskamer.com #lente #boomplantdag, © My Klaskamer – idees en gedagtes uit 'n juffrou se pen, http://mathsblog.co.uk/2007/09/18/free-y2-maths-worksheets-doubling-and-halving/, idees vir die vergelyking van geldwaardes, Arbeidsterapie: OT Mom Learning activities, Engels: Alphabet, phonics and sight words, Letterland Advance Spelling Pattern Songs, Oatu & Eara: Kleinletters onder die see App, Taal: Belangrikheid van Moedertaal onderrig, MENTORSKAP VAN BEGINNER-LAERSKOOLPRINSIPALE VIR DOELTREFFENDE KURRIKULUMBESTUUR, Personeel Prestasiebestuur en Ontwikkelingstelsel vir Staatsdienspersoneel, SAMESTELLING EN WERKSAAMHEDE VAN BEHEERLIGGAME VAN GEWONE OPENBARE SKOLE, Adjunkhoof gedagtes – The Smaller Office Blog, Wiskunde: Gratis werkvelle op verskeie vlakke, Wiskunde: Voorbeelde van wiskunde werksvelle vir VELE grade, PhET Simulations - University of Colorado Boulder. 98 en 121). Die som vra dat ons 74 gelykop tussen 2 mense/hopies verdeel. Indien die skool ekstra klassies aanbied (intervensie of didakties), kan ‘n mens dit oorweeg om vaslegging van die klaswerk te doen. Wiskunde Graad 4 Toets 1. by . Skryf die som aan die een kant en die antwoord agter-op sodat sy self kan oefen. Lees die leesstuk hardop voor jou spieël. My pa vang die vlooi. Mei 28, 2009 @ 16:42:23. Hoe skryf ‘n mens die syfer / getal? Graad 1 en 2 Leesbegrip ontwikkel weens die verskillende komponente van lees. flitskaarte en sinsbou. Kagiso Graad 2 Leesboek 7: Goed Wat Vlieg Ask a question: 0 Answers The Kagiso Readers series is a colourful and beautifully illustrated graded reading scheme for the Foundation Phase, which presents a range of situations and contexts authentically and realistically. Nou lyk sy glad nie mooi as haar voorkop so plooi. R1, 15 = een rand en nog 15 sente. Hallo, Madaleen Ongelukkig is ek onkundig met die seniors se webtuistes. My pa vang die vlooi. taak Dankie. Daar is sigwoorde, phonic families, flitskaarte en Engelse getalname. SUZETTE NEL Ek leer hom om die 3 getalle onder mekaar te skryf en van agter af te begin optel en waar ‘n antwoord oor 9 gaan, moet hy die voorste een oordra bv 10 = 0 en dra die 1 oor. Jy kan die korter woorde uithaal vir Graad 1 en 2 werk, maar die langer woorde hou vir ‘n uitdaging. Foundation Phase (R - 3) NEW. Voltooi al die afdelings. Categories. Rientjie, syferkundigheid en wiskunde is maar ‘n karnallie. Skryf ‘n getal neer wat bestaan uit 9 syfers. Sy gebruik haar vingers maar sy kry die andwoorde. Anna is in Graad 2. Die vlooi bly in my ouma se kooi. 1.2 Wat is ideologie? Kan jy dalk vir my se wat die gr2’s onder die knie moet he teen die einde van die jaar? Tog is elkeen net so menswaardig soos enige ander leerder in die klas. 11. Praat gerus met kundiges oor moontlike aanpassings in die outjie se dieet om te verseker dat sy bloedsuiker heeldag optimaal is. 3 Skryf die volgende in woorde: a. ‘n Geldspelery is een van die vinnigste maniere om die waardes te verstaan. Flitskaarte werk lekker. Loer ook na cnx.org en leerafrikaans123 vir werksvelle Winkels soos PNA het nogal oulike (± A5) leesbegripboekies – sulke valetjies . kan hulle die woorde met gemak spel en lees. F8 (faktore van 8): 1; 2; 4; 8 F15 (faktore van 15): 1; 3; 5; 15. Speel winkel-winkel deur die spenskas oop te gooi en vir alles ‘n prys te gee. (9×5)+2=. Wat kry ek as ek 2, drie meer maak? 3. Hoeveel het hulle altesaam? 2.1 Gee DRIE voorbeelde van versekerbare risiko's. (wat ek voel nie regverdig is nie want nie elke kind is wiskunde kinders nie en daar kan dalk n stigma klou van bv. 2x, 4x, 8x en 3x, 6x, 9x…Druk honderdblokke op verskillende kleure papier uit en kleur die veelvoude van die afsonderlike getalle in. Wys nou dat die een heel papier presies in die helfte gedeel is. Baie dankie…………dit help regtig baie. Die werk kan deur die loop van die dag gedoen word. Hier is nog voorbeelde van die JNA-/ANA-vraestelle. Sy het ook n probleem met tafels. Wat is ’n rekenkundige ry? Wat maak 2 en 3 saam? ( Log Out / 4 x 3 = 12). 12. Dankie, sal dit baie waardeer. Ek het nooit gedink dit is hoe hul dit moet benader nie. Soos met ‘n motor wat teen ‘n steil bult moet uit ry, moet ‘n mens soms die laer rat gebruik om die bult te bemeester. AS4 Bepaal simmetrielyne in 2-D vorms deur die vou van papier en refleksie. Wat is die beste manier om hul so gou moontlik te kan help sodat ek kan aangaan met die Graad 2 kurrikulum? 4. Hallo, Angelique Eversdal Primary 950 views. Baie sterkte! Mooi! 13 in jou Phonics-boekie uit jou kop uit. Goeie dag Leerders moet die woorde kan skryf en ook weet wat elke woord beteken. Verander ), Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Getalberip en Plekwaarde van getalle. Doen hierdie tipe aftellery gereeld. Waarde,plekwaarde en getalwaarde - Duration: 1:55 ... GRAAD 3 LEWENSVAARDIGHEDE WK 4 5 MEI 2020 INSEKTE WAT ONS HELP EN WAT SKADELIK IS VIR ONS - Duration: 7:04. … Loer gerus na die skakels in hierdie antwoord Hou die oefeninge lekker en betrek soms speletjies soos slangetjies en leertjies of Scrabble (gebruik die punte-stelsel) om “toevallig” aandag aan somme te gee en vra vir die klasjuffrou of sy nie dalk ekstra (ou) werkvelle het nie. My seuntjie sukkel ook maar met die Wiskunde en kon ek so paar vraestelle kry vanaf die internet. Flashcards / Flitskaarte. Graad 2 - Beplanning - Kwartaal 1 Graad 2 Daaglikse beplanning wat al 4 vakke bevat. Wiskunde Graad 6 Tema 17: Plekwaarde en uitgebreide notasie. Die winkel, deur (wie/wat) ek my handboeke bestel het, het dit vinnig afgelewer. • 10 meer en 10 minder vanaf enige getal • 2 meer en 2 minder vanaf enige getal. Grade 2 Afrikaans Mathematics Exemplar Questions 1 RIGLYNE BY DIE GEBRUIK VAN JAARLIKSE NASIONALE ASSESSERINGSVOORBEELDE (ANA) 1. Hoeveel tellers is daar altesaam? 5. 3 x 4 = 3 bakkies met 4 doppies in elkeen. Dis ‘n plesier Voorspoed met die huiswerk. Graad 2 Naam:_____ Graad 2 _____ Onderwyser: _____ Saamgestel en verwerk deur: F.Nel 2013 ... Verstaan die werk wat jy gaan doen. Loer gerus ook na die lysie skakels aan die regterkant van die blog – gemerk “blogroll”. Dankie, Môre, Monja LIMPOPO DEPARTEMENT VAN ONDERWYS LAERSKOOL WARMBAD INSTRUKSIES:Skryf jou naam en van op elke antwoordblad en jou nommer 1. Bv. . Lizelle Jacobs Grade R Grade 1 Grade 2 Grade 3 . Goeie Middag 35 + 2 = 37. As die Graad 2-werk somme in die getalgebied 10 – 30 aanspreek, kan julle eers ‘n paar opwarmingsoefeninge in die 0 – 10-getalgebied probeer en dan opgradeer. – Getalpatrone Volg die skakel en klik dan op die prente of flitskaarte. An icon used to represent a menu that can be toggled by interacting with this icon. Description Reviews (0) Teacher Ratings Graad 4 Wiskunde 1ste Kwartaal Opdrag 1: Plekwaarde (memorandum, ingesluit, 50 punte) Reviews There are no reviews yet. Jul 15, 2013 @ 12:02:07, Hi daar, What is happening in November? 13 in Phonics-boekie. Moenie weer die 2 tel nie…tel aan. GRAAD 2 WISKUNDE EKSEMPLAAR VRAESTELLE Hierdie boekie bestaan uit 22 bladsye, die voorblad uitgesluit . idees vir die vergelyking van geldwaardes 2019-02-22 at 08:49 . Ek het ‘n seuntjie in graad 2 wat sukkel met begripstoetse, is daar dalk moontlik enige raad om dit te verbeter en dalk enige begripstoetse wat ek kan aflaai op die internet sodat hy ekstra oefeninge by die huis kan doen? Ek het ‘n seuntjie in graad 2 wat sukkel met begripstoetse, is daar dalk moontlik enige raad om dit te verbeter en dalk enige begripstoetse wat ek kan aflaai op die internet sodat hy ekstra oefeninge by die huis kan doen? Hy sit hom neer in die hooi. 2 en 3 maak vyf. Die belangrikste deel van sinne is dat hulle daaraan herinner moet word dat ‘n sin met ‘n hoofletter begin en eindig met ‘n punt. Skryf die getal in die uitgebreide notasie Skryf die getal in die uitgebreide notasieSkryf die getal in die uitgebreide notasie. Vir Graad 2 en 3 word die eerste drie weke opsy gesit vir die inhaal en konsolidasie van die vorige graad se inhoud. Klik op hierdie skakel om die toetsie oop te maak. 3 Skryf die volgende in woorde: a. Elementêre wiskunde bestaan uit wiskunde-onderwerpe wat dikwels op primêre of sekondêre skoolvlak aangebied word. Ek is al moedeloos en raadop. Volgens CAPS. Anna het verlede Saterdag haar bed opgemaak, haarself aangetrek en haar na die kombuis gehaas. ‘n Mens kan klankdempende oorfone probeer of ‘n eenvoudige afskorting met ‘n groot ringlêer bou. As daar ‘n goeie kennis is van die verskillende terme en wat dit beteken (bv. Ek gee Graad 2, maar elke jaar as die leerders na my toe kom in die begin van die jaar kan hul nie eers hul enkel klankies herken nie. Die probleem is in die klas wanneer die juffrou hulle vra wat is 3×7, dan weet sy nie. Skuif eers vir haar en laat haar dan self skuif as sy genoeg selfvertroue het. Lekker oefen en baie sterkte , kan iemand my asb help ek soek Graad 12 vraestelle. Dit is die ideologieë wat gemeenskappe en kultuurgroepe deel wat ons manier van dink oor ons gemeenskap, oor die wêreld en sy bevolking vorm en gestalte gee. Subjects: Basic Operations, Numbers, Mental Math. Dit neem lank, maar die proses is belangrik. Hulle kan mondelings ‘n sin maak met elke woord om te wys hulle ken die betekenis van die woord en dan oefen hulle sommer terselfdertyd ‘n bietjie om mooi Engels te praat. Maak telkens melding daarvan dat die getal lang die “R” die rande is en dat die getalle na die komma stukkies van ‘n volgende “rand” is. Ek het ‘n stukkie oor halvering, eenvoudige deling en dan is daar voorbeelde in die departementele boek (ongeveer bl. Julle kan natuurlik die kaarte onderverdeel en elkeen ‘n kaart neersit. Gr1 het sy pragtig gevorder met wiskunde maar deesdae is dit na absolute NAGMERRIE!!! Ek het 2 (druk nou op die tweede kaart se prente), 3, 4, 5! Ek din die metode gaan nie goed werk vir 74 en gaan baie lank vat om groepies te teken van twee en dan te tel. As die outjie die verskillende kombinasies van getalle tot en met 10 verstaan, gaan dit die somme in hoër getalgebiede vergemaklik. Kyk na die prente van die munte en beantwoord dan die vraag wat volg. Neem ‘n vel papier en vou dit in die helfte. Verander ), Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google. Party outjies word baie deur die gedruis in ‘n klas ontwrig. Tel dan die blokkies – bv. K53 South Africa Pro for iPad - Nhlakanipho Nkosi, I Am a Little Teapot - Nursery Rhyme - Anuradha Javeri, Moedertaaldag, Boekedag en Biblioteekweek. Hoe om die eksemplaar vraestelle te gebruik Alhoewel die eksemplaar vraestelle vir die verskillende grade en vakke as 'n omvattende stel … 10 WISKUNDE GETALBEGRIP Verstaan die werk wat jy gaan doen. Aug 05, 2010 @ 16:03:02. Die kinders (wat/wie) op die bank sit, is almal in graad 8. Gooi die “geld” in bakkies (sommer ‘n ou eierdosie) en hou die “kleingeld” eenkant. Aftel in 10e tot 100 (begin met knopies, dan prentjies…), Terugtel (ook oor dekades…oor 10, 20, 30…bv. Freebies Afrikaans. Tesame met die klanke kan jy fokus op die sigwoorde. Ek het 2 (druk nou op die tweede kaart se prente), 3, 4, 5! Veral die woordsomme. Die syfer 4 mag slegs een keer gebruik word. Die ideologieë waarmee mense hulself assosieer, sal Gesonde kos gee vir ons gesonde liggame. twee kleiner as 20 is 18 - meer of minder bv. Sy hou daarvan om vroeg skool toe te gaan, maar hou baie meer van naweke. voor 17 is 16 - groter of kleiner bv. - voor, na en tussen bv. 4.2 Getalwaarde en woordsomme 4.3 Veelvoude en verdeling ... Besluit hoe ons verskil en wat ons verskillend maak. Sterkte! (a) 994 265 (b) 875 645 (c) 868 625 (d) 258 254 (e) 745 385 3. Dit is belangrik dat onderwysers die verskillende stappe met die kinders behandel om aktiewe, kreatiewe en kritiese deelname deur die leerders te verseker. Vir algemene huistaal/Afrikaanse hulp kan jy soekterme soos “klanke, abc, skrif, lees, sigwoorde, flits, dubbelklank, drieklanke…” by die bruin soekblokkie aan die regterkant in tik. Hersien die outjie se kennis van klanke en sigwoorde saam met ekstra leeswerk. Sien voorbeeld aangeheg. Grades: 3 rd - 4 th. Via Afrika Afrikaans Huistaal Graad 2 Leesboek 3. Wiskunde Graad 3 – Groter as, kleiner as, gelyk aan, getalwaarde Werkkaart Dokument bestaan uit 4 bladsye. Lizelle. 'n Venn diagram is die basis vir 'n prettige ken-mekaar oefening wat tegelykertyd 'n opleidings-geleentheid vir hierdie tipe breinkaart verskaf. Merk die houer wat die meeste water kan hou met ‘n “X” . Meetkundige reekse 5. Dit is slegs 'n ... Wat is die getalwaarde van die syfer 2 in die getal 127 856 403? Wiskunde Graad 3 – Groter as, kleiner as, gelyk aan, getalwaarde Werkkaart Dokument bestaan uit 4 bladsye. See All. Elkeen kry 35…en nou verdeel ons die 4 ook. (Hoeveel kaarte tot by 12? Hallo Juffrou ek het op jou blog afgekom terwyl ek vir idees gesoek het om ‘n lesplan te doen vir Graad twee. Ek het al dat sy die tafels soos n pappagaai leer maar dit lyk nie of dit werk nie, Help asseblief! Jan het 16 sokkies en Johan het 7 sokkies. Vou oop. : Jana het 23 rekkies gehad. Hulle kan mondelings ‘n sin maak met elke woord om te wys hulle weet wat dit beteken. 10. boublokke, konstruksie stelle, uitgeknipte 2-D vorms, klei, strooitjies.) Add to cart. Skryf vir my die getalnaam. • Daar is vir elke dag skriftelike- en grootmotoriese aktiwiteite … Hoe moet hulle te werk gaan om by die antwoord uit te kom? 123 = 100 + 20 + 3 en 114 = 100 + 10 + 4 lei tot 3 + 4 = 7, 20 + 10 = 30 en 100 + 100 = 200. School readiness assesment 2017; Reg-vir-Skool_Uitgawe-2014; Skoolgereedheidsvraelys; Vraelys – B Peake; M de Jager . vaardighede wat leerders aan die einde van graad 1 tot 6 en graad 9 moes ontwikkel het. Prys elke poging en motiveer met die Steers-roomyse Dankie, sal dit baie waardeer. Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken: Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Speel so ‘n bietjie met regte munte en kyk of sy verstaan dat 2 50c’e = R1 = 5 20c’e…ensovoorts. Gedurende naweke beplan haar ma altyd iets opwindend om te doen. 14 in Phonics-boekie. Graad 2: Dinsdag, 2 Junie 2020 Engels Phonics: p - sound Woorde op bl. 70 en 4. Waarna werk ons? 2 Skakeer die getal in die raam wat voorgestel word deur: Seshonderd drie en twintig duisend nege honderd en twee 662 922 623 902 632 209 692 023 623 209 623 920 . 'n Blog wat Wiskunde hulp vir graad 7 en graad 8 leerling aanbied. Description. Werk aan die enkelklanke en dan aan die klinker- en medeklinkerkombinasies afsonderlik (bv. Kyk ‘n bietjie na die stukkie oor maaltafels en die drukbare blaaie onder die “drukbares” opskrif. Mamma was besig om ontbyt te maak. Antwoord. (ANA) Ek is nie seker hoe Graad 2’s halvering moet doen nie. Graad 1 Aanlyn Toetse/lesse en eksamens - Afrikaans word dear die jaar uitgebring Graad 1 Maart Eksamens en Memos - Afrikaans Huistaal en Wiskunde Maak seker dat hy al die enkelklanke ken en in woorde kan gebruik. Merk die vorm waarvan een kwart ingekleur is met ‘n “X”. 1x – 4x tafels. Hoeveel kry ek? Subjects: Reading, Back to School, For All Subjects. Ja, ‘n 5 vir elkeen. Mamma was besig om ontbyt te maak. -Omega 3 Die wat dan nie die andwoorde dadelik ken nie moet staan en hulle word dan weer n maal som gevra die wat die andwoord die gouste gee kan sit. Graad 2 Week 2 ©Skoleondersteuningsentrum 3. Graad 2 Week 4 ©Skoleondersteuningsentrum Wiskunde 9. Die plekwaarde van die 4 is honderdduisende. Van nou af kan jy elke week 'n kort video kyk wat gaan oor werk wat julle hierdie kwartaal in die klas sal behandel. 2019-02-21 at 22:47 . Nie eers gepraat van sigwoorde, kort sinne skryf ens nie. Merk die vorm waarvan een kwart ingekleur is met ‘n “X”. Dit is beslis vir sommige outjies makliker om te verstaan as hulle met iets in die hand kan werk. Die werk kan deur die loop van die dag gedoen word. Merk die houer wat die meeste water kan hou met ‘n “X” . Grass 2 wiskunde toets . Tel elke dag: As jou dogtertjie sukkel met telling – met begrip – tel eers net in ene. Hello, Suzette…Dit is nogal ‘n moeilike een. Ek sien al ‘n verskil in hom maar die onderwyser sê hy voltooi nie sy werk in die klas nie . Senior Phase (7 - 9) NEW. 2 Graad 3 Week 2 ©Skoleondersteuningsentrum Liewe Ouer • Hierdie boekie is so saamgestel dat jou kind slegs ‘n paar minute per dag besig gaan wees. HALVERING Sien voorbeeld aangeheg. 2 Graad 2 Week 3 ©Skoleondersteuningsentrum Liewe Ouer • Hierdie boekie is so saamgestel dat jou kind slegs ‘n paar minute per dag besig gaan wees. Intermediate Phase (4 - 6) NEW. 2. Sien voorbeeld aangeheg. 11; Kommentaar; Louise Erasmus. PDF dokument. Hy verstaan die basies van deel deur 2 en kan getalle wat maklik is bv 10 maklik deel deur 2 om groepies van 2 te maak tot hy by 10 kom , en tel dan hoeveel groepies daar is. 2 Skakeer die getal in die raam wat voorgestel word deur: Seshonderd drie en twintig duisend nege honderd en twee 662 922 623 902 632 209 692 023 623 209 623 920 . Ek het enkele idees in verband met tyd en verskillende wiskunde idees. EERSTE ADDISIONELE TAAL GRAAD 2 KWARTAAL 1 1 EERSTE ADDISIONELE TAAL GRAAD 2 Hersiende Nasionale Onderrigplan RIGLYNE OOR HOE OM DIE AANGEPASTE KURRIKULUM VIR TALE IN GRONDSLAGFASE TE GEBRUIK: Neem asseblief kennis van die volgende: 1. Reply. So dit maak dit soms moeilik as my seun nie kan onthou hoe die somme gedoen moet word nie. Wiskunde Graad 6 Tema 17: Plekwaarde en uitgebreide notasie. Dit klink effens laf, maar dit het gehelp. Kan ons dít gelykop verdeel. Wat kry ons as ons my kaart en jou kaart bymekaar tel? voor 17 is 16 -groter of kleiner bv. Ek sou voorstel dat julle spelenderwys na die somme kyk. Mondelinge tafelfeite (2x, 10x) (÷2, ÷10), Tel in veelvoude Interaktiewe telwerk (tel in veelvoude en vorm ‘n prentjie), Rientjie Joubert My naam is Sarel. Ontbind die getal – skryf die tiene en ene apart: 20 + 3 en dan 20 + 3 = 23! Sy vorder baie oulik, ek wil haar net graag help met wiskunde & engels. Ek het ‘n gr2 dogtertjie, wat uitstekend kan lees, en het in gr1 tweede in haar klassie gestaan. -Bio Strath. 11. My dogtertjie is graad 2. Wat kry ons as ons my kaart en jou kaart bymekaar tel? Hierdie is ‘n erkende metode vir die aanleer van geletterdheid. Die bostaande munte is _____ in totaal. Hi, Lizelle, Middag, Lizelle Plekwaarde & getalwaarde werkkaarte vanaf getal 11 tot getal 99. – Maal tafels, Ek het nooit gedink my kind het n probleem omrede sy punte op die raport altyd goed was.Die Juf het ook gesê hy dagdroom en beweeg heeltyd (Kan nie stil sit nie ).Maar anders as dit is hy ‘n baie stil kind .Hy is tans op die volgende : 12. Pak die kaarte sommer in ‘n ry uit. Net opdrage. Kyk na die prente van die munte en beantwoord dan die vraag wat volg. Daar is ‘n drukbare stel op die “drukbares” bladsy. Kan jy in tweë terug tel?) Nie eers gepraat van sigwoorde, kort sinne skryf ens nie. Die kurrikulum is aangepas om die … Rekenkundige rye 2. My ma sê die vlooi moet in die strooi gaan bly. Hoofrekene 11. Vra gerus ook dat die juffrou vir julle voorbeelde van die metodes stuur. Die bostaande munte is _____ in totaal. LitNet. (Tel hardop van 1 af as sy sukkel of sleep vlugtig die 100-blok nader.) twee kleiner as 20 is 18 - meer of minder bv. Vra gerus indien jy spesifieke kwelpunte het en indien jy oor jou eie kind of ‘n kind in jou klas wonder. Grootboeke en Leesboeke is ‘n belangrike vorm van gedeelde lees in die klaskamer. Ek sien groot getal soos bv “Die helfte van 74” in van die vraestelle. Ek gebruik gewoonlik flardkaarte om te wys hoe die getalle in honderde, tiene en ene op breek en dan tel ons soort by soort. Wat is die beste manier om hul so gou moontlik te kan help sodat ek kan aangaan met die Graad 2 kurrikulum? Ons sukkel net vreeslik met wiskunde. z o.o. “dom kind” ens. ‘n Gesonde omgewing: Blomme verryk ons omgewing. PDF. Graad 2 Week 3 ©Skoleondersteuningsentrum 3. Hello, Debbie Sy het vir Anna gevra om die tafel te dek. Help asb met hoe ‘n Graad 2 kind somme moet bereken. Tussen watter getalle staan 23 as ek tel? Wil nie my wiskunde “issues” oordra nie. - voor, na en tussen bv. Jy het meer as net ‘n rand (sommer baie geld :lol:). Graad 2 Week 3 ©Skoleondersteuningsentrum Slimboek Graad 2 Week 3 My naam: _____ Mamma/Pappa se naam:_____ Hallo. Anna het verlede Saterdag haar bed opgemaak, haarself aangetrek en haar na die kombuis gehaas. Bv. 2 Graad 3 Week 2 ©Skoleondersteuningsentrum Liewe Ouer • Hierdie boekie is so saamgestel dat jou kind slegs ‘n paar minute per dag besig gaan wees. Hou na die tyd ‘n liniaal onder elke lyn en skryf die somme op ‘n bladsy neer: bv. Sy het vir Anna gevra om die tafel te dek. ePortal . Wiskunde Graad 4 1ste Kwartaal Opdrag 1 : Plekwaarde + memo. PDF dokument. Graad 2- en 3-leerders kan egter al sinne skryf en moet probeer om skitter-sinne te skryf. Vra vrae soos “Hoeveel viere is daar in 64?” “Hoeveel vywe is daar in 50?” “Hoeveel veelvoude van 3 is daar in 27?” kinders is snaakse kreatuurtjies en dit breek die leerder se selfbeeld af.) 6 Mamma deel 20 lekkers tussen 5 maatjies. Die groot sjokolade is presies in die helfte verdeel. Geen werksvelle ingesluit nie ... Daaglikse beplanning wat al 4 vakke bevat. Middag, Cecilia Hierdie tipe somme gaan nou op sy kennis van veelvoude fokus. Na die bouery kan julle die sinne saam lees en kan jou seuntjie dan ‘n prent vir elke sin teken. Ongelukkig kry ons nie voorbeelde in die huiswerk boek nie. Die seun (wie/wat) die slang vashou, is (my/myne) vriend. Ek gaan vir jou ‘n paar skakels hier plaas. ( 4 ratings ) View All Ratings No ratings have been … 2. Mei 26, 2017 @ 13:06:11, My seuntjie is in Gr2. Dit word gewoonlik meer vir die woeleriger outjies gebruik. Die vlooi bly in my ouma se kooi. Die kurrikulum is aangepas om die … Grade Support . PDF dokument. Die KABV-dokument vir kwartaal 1-4 (2020) is in een dokument gekombineer. Bespreek die getal: Gee ‘n getal in jou kind se getalgebied (bv. Telling & Hoofrekene • Tel 20 konkrete voorwerpe. Types: Worksheets, Printables, Task Cards. Bv 189 Eenhonderd nege-en-tagtig LU 5 AS 1 /2/3/4/5 Datahantering . hoeveeel groepies van 2 in 14 - Ontbind tweesyfergetalle bv. 15 + 8 = 23, 16 + 7 = 23. Graad 1 Wiskunde COVID-19 Pakket Opgestel deur My Klaskamer (www.myklaskamer.co.za) Liewe ouer, Aangeheg is ‘n aanduiding van wat van u graad-1 leerder verwag word gedurende kwartaal 2. Sy kan in 2’s en 4’s tel en as ek maal tafels vir haar op n papier skryf ken sy die andwoorde. Wanneer ‘n outjie sukkel met ‘n fluktuerende aandagspan, gee ons soms ‘n wikkelkussing of ‘n groot yogabal om op te sit. • Daar is vir elke dag skriftelike- en grootmotoriese aktiwiteite ingesluit. Kwartaal 3. Item Details. Daar is verskeie wat met “wiskunde” gemerk is. Ask a question about this product. 20 aan die linkerkant van die streep en vra vir poplap wat sy moet bytel om 23 te kry. ( Log Out / Wiskunde Graad 3 – Groter as, kleiner as, gelyk aan, getalwaarde Werkkaart Dokument bestaan uit 4 bladsye. Vra nou vrae soos: Met die gevolg is iemand bly laaste staan. Onttrek dan die onderskeie veelvoude soos op julle ingekleurde honderdblokke en tel in veelvoude m.b.v. Graad 2 Wiskunde 6 10. Sold By Wise Old Owl Educational Products; Categories Afrikaans, Foundation Phase, Mathematics; View Store. Daar moet 'n sterk integrasie tussen die vakke wees. Praat en bespreek voortdurend. http://mathsblog.co.uk/2007/09/18/free-y2-maths-worksheets-doubling-and-halving/, http://www.teacherresourcesgalore.com/numbrecog.htm, http://www.eslprintables.com/buscador/buscar.asp?eje=30&page=197&nivel=any&age=0&tipo=any&contents=numbers&orderby=. Kyk na die patroon wat dit maak. Vir die maaltafels kan julle gerus die veelvoude én maaltafels hersien. Wat is die plekwaarde van die onderstreepte syfer in die getal 205 504 379? (1) 1.7.2 tina het vermoed dat stefaans haar pa is (alhoewel hy gedink het. EERSTE ADDISIONELE TAAL GRAAD 2 KWARTAAL 1 1 EERSTE ADDISIONELE TAAL GRAAD 2 Hersiende Nasionale Onderrigplan RIGLYNE OOR HOE OM DIE AANGEPASTE KURRIKULUM VIR TALE IN GRONDSLAGFASE TE GEBRUIK: Neem asseblief kennis van die volgende: 1. Hi my dogtertjie is nou in gr.2 Sy is ‘n getroue flikse leerder.