From professional translators, enterprises, web pages and freely available translation repositories. As jy ’n storie het om te vertel, of sukkel om jou manuskrip gepubliseer te kry, ’n skrywer, vertaler of redigeerder nodig het, of sommer net vir die lekker skryf, dan is SA Vryskutskrywer net die plek om by aan te klop. ’n Goeie artikel is kragtig, maar nie soseer kort en beslis nie kortaf nie! Nadat jy iemand in ’n artikel voorgestel het, is dit raadsaam om verderaan net met sy van na hom te verwys. Beantwoord al die vrae. Maklik. I have decided to write this in English and I have already added some short comments about Afrikaans resources, so this is just a quick summary of my experience and thoughts. Ek gebruik Woorde met Woema met al 4 my kinders — 2 seuns van 15 en dogters van 13 en 10. Ink skryf in Afrikaans - INK. Die bladsy is laas op 7 November 2020 om 08:28 bygewerk. As jy nie kan verstaan wat jy geskryf het nie, kan jy maar weet die leser sal ook nie kan nie. Die res van die paragraaf dien as ’n opsomming van die artikel. ’n Paragraaf is ’n groep sinne wat een idee bespreek. Die leser kan dus die bronnelys as ’n beginpunt vir nog inligting oor die onderwerp gebruik. Nadat jy jou artikel of ’n gedeelte daarvan geskryf het, neem ’n blaaskans en keer later daarna terug. Geskiedenis van die Verenigde State) en slegs ’n opsomming daarvan by die ouerartikel te voeg (in hierdie geval Verenigde State van Amerika). Glosbe gebruik koekies om te verseker dat u die beste ervaring kry. Self in die bedryf, weet hulle hoe om medeskrywers by te staan en weet hulle ook wat redakteurs en uitgewers wil hê. As die woord "Duitsland" 15 keer in ’n artikel voorkom, is dit onnodig om ’n skakel vanaf elkeen te maak . Ek verloor entoesiasme maklik maar ek glo die rede is dat ek feitlik ‘n bietjie ekstrovert is (as ek moet kies) dus raak ek moeg nadat ‘n paar weke of maande as ek nie genoeg verbetering en vordering sien nie en ek wil dan iets nuuts soek. Frisian (North - Sylt), English (British), Algemene opmerkings is dikwels vaag: moenie "in die middeleeue" gebruik indien die presiese jaartal bekend is nie. As jy vreemde terme of konsepte gebruik, kan jy dit omskryf of die betekenis daarvan verduidelik, of jy kan 'n [[skakel]] invoeg wat dié inligting toeganklik maak. Discover (and save!) Leer dink. Explore. Menu Oor my | About; Boeke | Books; Hulpbronne | Resources; Leer | Learn; Kontak | Contact; Leer | Learn. 103. By vier afdelings of meer word ’n artikel outomaties van ’n inhoudsopgawe voorsien. As ’n bonus, gee jy vir die leser ekstra leesstof: hoe goed ’n artikel ook al is, dit sal nooit al die inligting kan bevat nie (dit is ook nie veronderstel nie). How I learned Afrikaans . May 14, 2020 - This Pin was discovered by Agnes Bester. Ink skryf in Afrikaans - INK Leer opsom. Waar toepaslik kan dit nuttig wees om die patroon van soortgelyke artikels te herhaal. Nadat jou artikel klaar is, hoef jy nie nog dae en weke daaraan te timmer om dit hopelik te vervolmaak nie. If you would like to make any corrections or additions to this page, or if Vir ’n stad is dit byvoorbeeld nuttig om te noem in watter land dit geleë is en hoe dit in die plaaslike taal heet. Dit is belangrik dat jy die korrekte naam vir jou artikel kies; die titelriglyne kan jou hiermee help. Strewe dus na ’n goeie balans. Meesterlik. Met Afrikaanse Stories kan jy nou leer hoe om ‘n kortverhaal in Afrikaans te skryf. Hier word geen ekstra punte toegeken vir onnodige bywoorde of metafore nie. Saved from ink.org.za. Sorg dat jou artikel met ’n kort inleiding van die onderwerp begin: Jy moet dit as ’t ware aan die leser voorstel. Tower of Babel | Leer opsom. 5. ’n Onderwerp het dikwels baie fasette. Lid van Onbeskaamd Eties . Skryf self 'n WEN redenaarstoespraak Struktuur: Kyk na 'n kort video wat die basiese struktuur van 'n goeie toespraak vir jou illustreer: Struktuur van 'n Redenaarstoespraak. Dit bied 'n platform vir skrywers om blootstelling op die Internet te kry. Dutch, Explore more than 1,067 'Afrikaans Skryf' resources for teachers, parents and pupils Ons help graag met take deur al die belangrike inligting bymekaar te maak vir die leerder om die taak te voltooi. Waar Afrikaans bymekaarkom. Ink skryf in Afrikaans - INK Available until . This means I earn a commission if you click on any of them and buy something. By Studiemeester maak ons leerwerk maklik, met gehalte opsommings vir leerders vanaf graad 1 tot graad 12. My Children Quotes Quotes For Kids Love Poems Love Quotes For Him Words Quotes Wise Words Sayings You Are My Everything Quotes Great Song Lyrics. in any combination of two languages in the Phrase Finder. Available until . As jy nog altyd jou eie stories wou skryf en nie seker is hoe om dit te doen nie, is hierdie kursus presies vir jou bedoel! Probeer sover moontlik sleng of kru taal vermy. Die gebrek aan betroubare Afrikaanse inligting op die internet is ’n leemte wat ons hier by die Afrikaanse Wikipedia probeer vul. Sodoende hoef jy dit nie dadelik te voltooi nie en kan jy enige tyd daarheen terugkeer. Saved from ink.org.za. Waarom is dit so belangrik? Skryf sinne en paragrawe ’n Sin is ’n groep woorde wat in volgorde gesit word om sin te maak. Inderdaad, dit is beter om die leser hoegenaamd nie toe te spreek nie. Teken aan . Ink skryf in Afrikaans. Norwegian, Hierdie bladsy bevat raad en ’n paar wenke wat kan help met die skryf van ’n goeie artikel. Indien jou artikel 'n spesialistiese onderwerp het, sorg dan dat die [[skakels]] na die basisbegrippe goeie inligting verskaf en nie rooi bly nie. Today. ('n Uitsondering op dié reël is wanneer die artikel na mense met dieselfde van verwys.). Die beste en behulpsaamste skakels is dié wat betrekking het op die artikel waaraan jy werk. More information... People also love these ideas Pinterest. Die meeste konvensies is te kry op die onderskeie hulpbladsye, maar daar is dikwels ook een of twee nie-amptelikes; soveel te meer rede om vertroud te raak met hoe ’n tipiese artikel lyk voor jy een begin! ’n Goeie artikel het ’n goeie struktuur, met afdelings en paragrawe. Sekere reëls geld. Sodoende keer jy dat jy ’n artikel oor "pikkewyne" skryf, terwyl "pikkewyn" al bestaan. 'n Nuttige metode is ook om Google (en so meer) te gebruik en te soek na boeke oor jou onderwerp pleks van webwerwe. lande of chemiese elemente, het dit sin om dieselfde opset en uitleg te gebruik. 'n nuwe webwerf vir Afrikaanse digters, skrywers, sangers, Musiek & liriek skrywers EN Lesers Moet egter nie vergeet dat hierdie artikels ook deur vrywilligers geskryf is nie: hulle maak (nes jy) ook foute en dit sal help as jy ook ander bronne gebruik. Family words | Jy het die wêreld sopas verryk met ’n artikel. https://af.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedia:Wenke_vir_die_skryf_van_’n_goeie_artikel&oldid=2298375, Creative Commons Erkenning-Insgelyks Deel. Results for opstel skryf translation from English to Afrikaans. Swiss German (Basel dialect), Log in . Limburgish, Dit is egter goed om netjies te probeer skryf en ek sal voorstel dat die seuns elke dag ‘n reëltjie of twee oefen…al is dit die woorde van ‘n gediggie of die lirieke van een van hul gunstelingliedjies. Omniglot is how I make my living. Contextual translation of "skryf en teken" into English. die geskiedenis, geografiese verskille, wetenskaplike sienswyses, wetenskaplike klassifiserings, chemiese samestelling, ekonomiese aspekte - enige faset wat betrekking op jou onderwerp kan hê. Moenie feite en bewerings/menings vermeng nie; moet beslis ook nie jou eie mening by die artikel inwerk nie. German, 3. Kinders moet weet hoe om ’n sin en ’n paragraaf te skryf wanneer hulle nuus, kreatiewe skryfwerk, stories en ander skryfvorms skryf. Afrikaanse speltoetsers is tans algemeen beskikbaar. Saved by Agnes Bester. Saved by Michelle Jacobs Michelle Jacobs In this video you will learn how to write an essay in afrikaans. ’n Skoolkind op soek na inligting vir ’n taak of ’n snuffelaar wat sy kennis oor die onderwerp wil uitbrei, kan moontlik eendag jou artikel lees. Lees my gedagtes, lees my foute. Gebruik dus "Van Riebeeck" of "Jan van Riebeeck" as dit moet, maar nie "Jan" nie. Look through examples of skryf translation in sentences, listen to pronunciation and learn grammar. Human translations with examples: afrikaans, verlede tyd, skryf en aanbied, opstel tegnologie, groep druk opstel. Self weet jy ook nou meer van die onderwerp en kan dit duidelik weergee. Neem hulle opmerkings ernstig op: Die geskrewe vorm van kommunikasie kom die nuanses, gebare en gesigsuitdrukkings kort waaraan ons in ons alledaagse gesprekke gewoond is. Daarom voel gebruikers hier soms beledig wanneer dit glad nie die bedoeling is nie. Moontlik. Pennsylvania German/Dutch, Frisian (North - Bökingharde), Nie elke liewe pleknaam of elke liewe jaartal hoef ’n skakel te wees nie, want te veel skakels in 'n artikel kan steurend wees. A collection of useful phrases in Afrikaans, a West Human translations with examples: click and draw, skryf en aanbied. ’n Visuele impak, ongeag wat op die beelde is, kan ook die leser se aandag help trek.